Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Θέλω ν'ακούσω κάτι... happy?sad?relax?party?: stereomood

4 σχόλια


Τι είναι καλύτερο απο ένα ωραίο τραγουδάκι σε ένα μικρό διάλειμμα απο το διάβασμα?? (Ο καφές, μια μπύρα με τους φίλους, λίγο... ) εεεεε μικρό είπαμε!! Η μουσική φυσικά!
Σήμερα ανακάλυψα ένα site μετά απο μία ανάγκη που μου δημιουργήθηκε για μουσική ανάλογα με τα συναισθήματα που νιώθω εκείνη την στιγμή.
Ήθελα δηλαδή να ακούσω κάτι χαρούμενο στο ράδιο. Ωραια.. λέω θα βάλω 1055 rock. Ανοίγω το site και μου πετάει ένα" dont cry tonight". Ok ατυχία, αλλάζω σταθμό από το e-radio.gr και τώρα ακούω "puressence - dont know any better" !%^#^%! omg! Κάτι χαρούμενο ειπαμε!!!

Σκέφτομαι "γιατί να μην ψάξω στο θαυματουργο world wide web??" σίγουρα κάτι θα υπάρχει. Μετά από τόσα μ.γ. εξάλλου έχει αποδειχθεί οτι η google ξέρει τα πάντα.
Ψάχνοντας αρχικά για "music emotions" δεν βρήκα κάτι που να με βοηθούσε (2ο αποτέλεσμα το preveza radio! :P) πρόσθεσα όμως και τη λέξη -κλειδί radio και το πρώτο αποτέλεσμα που μου εμφάνισε ήταν το www.stereomood.com Μπήκα και είδα ακριβώς αυτό που έψαχνα.
Ένα εύχρηστο περιβάλλον που απλά κάνεις κλικ ή search με το συναίσθημα που θες κι αυτό σου βγάζει ένα playlist με τα τραγούδια για αυτο το mood! Απλό κι ωραίο! Try it!
Αυτό το γεγονός μου έδειξε οτι μία ανάγκη ή ένα πρόβλημα που μου εμφανίζεται μάλλον (κατά 99%) θα το έχουν αντιμετωπίσει κι άλλοι. Οπότε με λίγο ψάξιμο θα έχω τη λύση. Τώρα το θέμα και το δύσκολο της υπόθεσης είναι το πού/πώς θα ψάξω. Αυτό πιστεύω οτι αντιμετωπίζεται με στρατηγική και κυρίως με εμπειρία.Μέσα από τα μ.γ μέχρι τώρα (και δικά μου και συμφοιτητών) παρατηρώ οτι αυτή η στρατηγηκή μπορέι να αλλάξει να βελτιωθεί ή/και να προστεθούν στοιχεία από τεχνικές που χρησιμοποίησαν άλλοι.

4 Responses so far

  1. Ανώνυμος says:

    πολύ καλό ρε συ!! Δοκίμασα λίγο το "cool" και ήταν πολύ ωραίο!

  2. Ανώνυμος says:

    pragmatika einai poly kalo ...egw proswpika xrhsimopoiw to memix pou einai paromoia selida....

Leave a Reply