Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

cracking wep using backtrack

0 σχόλια


Δύο είναι οι λόγοι που με ανάγκασαν να μάθω για το backtrack.
O.T.E. και wifi του γείτονα. Ο OTE γιατί έχει εδώ και ένα μήνα μου φέρνει την καινούρια γραμμή (μάλλον κουβαλάει οπτικές ίνες νέας γενιάς ειδικά για το πριζάκι τηλεφώνου στο δωμάτιό μου) και ο γείτονας γιατί έχει κλειδωμένο το ασύρματο ίντερνετ.
Τυχαία και ενώ μιλούσα με κάτι συμφοιτητές κάποιος μου ανέφερε για το backtrack και μου πρότεινε να το δοκιμάσω για να σπάσω τον κωδικό ασφαλείας του ασύρματου δικτύου του γείτονα.
Στην αρχή μου φάνηκε απίθανο αλλά αποφάσισα να ρίξω μια ματιά. Ψάχνοντας (κυρίως google) βρήκα διάφορα site με αναφορά στο backtrack και πολλούς οδηγούς για να σπάσει κανείς τους κωδικούς.


Έναν πολύ καλό οδηγό βρήκα εδώ:




(Δεν έχει νόημα να αναπαράγω τα βήματα αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δει στο λινκ)


Το backtrack είναι μια ειδική έκδοση που τρέχει τον πυρήνα του linux και έχει σχεδιαστεί (δηλαδή περιέχει πολλά εργαλεία) για έλεγχο και βελτιστοποίηση δικτύων.
Δυστυχώς έμαθα οτι είναι αποτελεσματικό σε συστήματα με κλειδιά ασφαλείας wep τα οποία είναι τεχνολογία μερικών χρόνων πίσω. Ευτυχώς όμως εμένα με βόλεψε γιατί ο γείτονας έχει ασφάλεια wep και εγώ ελπίδες... :)


Παρόλο που ιδέα του "wifi hacking" με εξίταρε από παλιά δεν είχα κάτσει ποτέ να ψάξω τρόπους και να κάνω "απόπειρες διάρρηξης" παρά μόνο τώρα που αναγκάστηκα.
Έχω παρατηρήσει ότι αρκετά γεγονότα μάθησης μέχρι τώρα έχουν προκύψει με αυτόν τον τρόπο και ενώ με ενδιέφεραν δεν έβρισκα το χρόνο (η' τουλάχιστον δεν το επιδίωξα όσο 8α έπρεπε ) για να το μάθω παρά μόνο όταν αναγκάστηκα.
Επίσης δεν με δυσκόλεψε ιδιαίτερα να ακολουθήσω έναν οδηγό how to.

Leave a Reply